فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مادر شهید فلاح یکی از سنبل‌های زنان فعال در دفاع مقدس است

سردار «رجبی» گفت: مرحومه «شمامامه لنبرانی» یکی از سنبل‌های زنان فعال در دفاع مقدس است و باید از فرصت‌های موجود برای معرفی این بانوان مجاهد که اشاعه گر فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه هستند استفاده شود.
کد خبر: ۶۲۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 01October 2023

مادر شهید فلاح یکی از سنبل‌های زنان فعال در دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم پاسداشت مرحومه «شامامه لنبرانی» مادر شهید «فلاح» امروز با حضور جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار و از دو عنوان کتاب در حوزه زنان با نام‌های «ستاره ثریا» و «به شرط شفاعت» رونمایی شد.

سردار «محمدرضا رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با مروری بر زندگینامه این مادر شهید می‌توان دریافت که ایشان اقدامات بسیار ارزشمندی در مراحل مختلف زندگی خود برای صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلام انجام داده اند.

وی تصریح کرد: وقتی دفاع مقدس شروع شد این مادر بزگوار خانه خود را تبدیل به ستاد پشتیبانی جنگ کرد و زحمات و مجاهدت‌های بسیاری را در این را متحمل شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مرحومه «شمامامه لنبرانی» را یکی از سنبل‌های زنان فعال در دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: باید از فرصت‌های موجود برای معرفی این بانوان مجاهد که اشاعه گر فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه هستند به کل کشور استفاده شود.

تجلیل از بانوان ایثارگر، پیشکسوت دوران دفاع مقدس پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار