به همت رادیو ایران صورت می‌گیرد؛

دفاع از کودکان فلسطینی در «همبستگی استوار»

در تقویم جمهوری اسلامی ایران، نهم مهر به عنوان «روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نامگذاری شده است، از همین رو رادیو ایران ویژه برنامه «همبستگی استوار» را تقدیم می‌کند.
کد خبر: ۶۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 01October 2023

دفاع از کودکان فلسطینی در «همبستگی استوار»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم هدیه لو» تهیه کننده ویژه برنامه «همبستگی استوار» اظهار داشت: سالروز شهادت نوجوان غیور فلسطینی، محمد الدوره «روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نامیده شد تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای که تحت اشغال دشمن است همه افراد آن جامعه به نوعی تحت فشار و شکنجه هستند و در این میان زنان و کودکان رنج مضاعفی می‌برند.

سرزمین فلسطین قریب یک قرن تحت اشغال دو نیروی انگلیسی و صهیونیستی است و کودکان فلسطینی در شرایط اشغال پا به دنیا نهاده اند و از همان آغاز نگاه اشغالگران به آن‌ها یک نگاه حذفی بوده است.

از همین رو ما در برنامه با حضور دکتر حسن هانی زاده کارشناس مسائل فلسطین به وضعیت حقوق کودکان و اهمیت مبارزه کودکان فلسطینی با رژیم صهیونیستی در آزاد سازی قدس خواهیم پرداخت.

«همبستگی استوار» به تهیه کنندگی «مریم هدیه لو» و اجرای «بتول نجفی» امشب (یکشنبه) ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار