به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

برگزاری مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت مسابقات انتخابی دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) قهرمانی و پیاده‌روی خانوادگی در شهر‌های اردل و بن برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 30September 2023

برگزاری مسابقات انتخابی دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مسابقات انتخابی دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) قهرمانی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت برگزار شد.

این مسابقات در سه گروه سنی و در دو بخش پسران و دختران به میزبانی هیات دوچرخه سواری شهرکرد در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار و ۳۰ رکاب‌زن به رقابت پرداختند.

در بخش پسران و در رده سنی نوجوانان پارسا برخورداری، در رده سنی جوانان «علی صفری» و رده سنی بزرگسالان «مهدی پیرامون» مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند همچنین در بخش دختران و در دره سنی جوانان «فائزه رفیعی» مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد.

‌مسابقات انتخابی دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) قهرمانی استان چهارمحال و بختیاری به مسافت ۲۰ کیلومتر برگزار شد.

همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی عمومی خانوادگی در شهر بن برگزار شد که با حضور آحاد مردم، ورزشکاران، مسئولین، فرماندار، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان و بویژه علاقمندان به ورزش‌های صبحگاهی همراه بود؛ در پایان این همایش به ۳۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر اردل نیز از دیگر ویژه‌برنامه‌هایی بود که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر رزمندگان و شهدای والامقام و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و ایجاد نشاط روحی وجسمی با مشارکت سپاه ناحیه شهرستان، اداره ورزش وجوانان و هیات‌های ورزشی (همگانی، روستایی و بازی‌های بومی و محلی و والیبال) برگزار شد.

برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی، اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک‌کاران، پخت نان محلی و غذای سنتی و اهدا جوایز به قید قرعه به ۴۰ نفر ازشرکت کنندگان و... از برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار