فرمانده سپاه اسلام آباد غرب:

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ«یوسف وند» گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که رزمندگان ما با دست خالی و رهبری امام خمینی (ره) در مقابل همه دشمنان مقابله کردند و سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۶۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ - 29September 2023

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «بهزاد یوسف‌وند» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  اسلام آبادغرب امروز در مراسم یادواره شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که رزمندگان ما با دست خالی و رهبری امام خمینی (ره) در مقابل همه دشمنان مقابله کردند و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: در دفاع مقدس یک ائتلاف بزرگ در حمله به ایران شریک بودند اما ملت ایران با ایمان و توکل و هدایت حضرت امام (ره) توانستند این برگ زرین را در کتاب تاریخ ایران به ثبت برسانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  اسلام آبادغرب تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برای مردم ایران خودباوری بود که باور کردند ما می‌توانیم و برخلاف باورهای عده‌ای در گذشته اکنون در خیلی از عرصه‌ها ما توانستیم.

یوسف وند گفت: حضور بانوان در جامعه پس از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب بیشتر بوده و بانوان در دفاع مقدس در جنگ مستقیم حضور داشتند و در پشت جبهه‌ها هم امدادگری، پشتیبانی، جابجایی تجهیزات و از همه مهمتر حمایت معنوی را انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: دشمن فتنه‌های زیادی برای سست کردن بنیاد خانواده انجام داده و می‌دهد و سعی دارد زنان ایران هویت و ماهیت اصلی خود را از دست بدهند اما پایمردی زنان ما باعث بر هم خوردن نقشه‌های آنان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار