در جمع دانش‌آموزان کرمانی؛

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه: گام دوم انقلاب در استمرار و تعمیق‌بخشی گام اول انقلاب است

سردار «شریف» گفت: ما عهد می‌بندیم که در گام دوم انقلاب در مسیر تعمیق‌بخشی گام اول انقلاب باشیم و تلاش کنیم در تمام عرصه‌ها با توجه به بنیان گام اول پایه‌گذاری کردند را امتداد بدهیم همچنان که گذشته درخشانی را پشت سر گذاشتم.
کد خبر: ۶۱۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 27September 2023

گام دوم انقلاب در استمرار و تعمیق‌بخشی گام اول انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،  سردار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان کرمانی در اجتماع سراسری جوانان نقش‌‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در محل میدان شورا شهر کرمان اظهار داشت:  استان کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله یکی از نمادهای درخشان و نگین دفاع مقدس است، حاج قاسم سلیمانی فرمانده قوی و بی‌نظیر، فرمانده لشکر بود و لحظه‌ای را برای گفتمان انقلاب اسلامی را رها نکرد و جبهه مقاومت  اسلامی را شکل داد.

وی تصریح کرد: به روح مطهر قاسم سلیمانی و شهدای این لشکر اعلام کنیم، که ما همچنان وفادار هستیم، ما گام دوم انقلاب را مصمم، محکم و ماندگار برداشتیم و علی‌رغم توطئه‌های دشمن، در جهش امیدآفرین قرار دادیم که این به برکت هدایت حکیمانه رهبر و مردم مقاوم و پایدار شکل گرفته است و منبع الهام‌بخشی برای تمام مسلمانان جهان است.
 
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما عهد می‌بندیم که در گام دوم انقلاب استمرار و تعمیق‌بخشی گام اول انقلاب است و تلاش کنیم در تمام عرصه‌ها با توجه به بنیان گام اول پایه‌گذاری کردند را امتداد بدهیم همچنان که گذشته درخشانی را پشت سر گذاشتم.
 
وی با اشاره بر اینکه طبق صحبت امام خامنه‌ای ما به قله نزدیکیم و واقعیت عینی ملموس است، عنوان کرد: جوانان به برکت هوش سرشار و دسترسی به کتب، مطالعه دارید، تحقیق کنید؛ کشوری که تماما وابسته بود و مستشاران انگلیسی و آمریکایی آن را اداره می‌کرد، این کشور را امام راحل از چنگ آنان بیرون کشید و امروز توسط مردم و انقلاب مستقل هستیم.
 
سردار شریف با بیان اینکه به علت پتانسل حاج قاسم و لشکر ۴۱ ثارالله، مردم کرمان باید انرژی مضاعفی در خود داشته باشند گفت: در دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایندگی از مردم کرمان به ایشان گفتم، لشکر ۴۱ ثارالله، مشتاقانه حاضر به دیدار شما هستند، ایشان فرمودند من مردم کرمان را بسیار دوست می‌دارم و این مدال افتخاری برای مردم ولایتمدار کرمان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار