به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان خاش با خانواده شهدای دانشجو

مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای گمنام و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشجو با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 27September 2023

دیدار دانشگاهیان خاش با خانواده معظم شهدا دانشجوی دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس جمعی از دانشگاهیان با حضور در مزار شهدای گمنام پارک تفتان با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن شیبک» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستان خاش ضمن گرامی‌داشت نام و یاد شهدا دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا باعث می‌شود که بیشتر با شهدای دانشجو آشنا شویم و با ذکر یاد و خاطرات این شهدا، درس‌های زیادی می‌گیریم که باید سرلوحه زندگیمان قرار دهیم.

وی افزود: افرادی که برای دفاع از وطن و اسلام رفتند و جان خود را فدا کردند حقی به گردن این انقلاب و همه ما دارند که نباید حتی از یاد آنها غافل شویم که غفلت از یاد شهدا و خانواده و مزار شهدا، یک خسارت بزرگ برای افراد جامعه است.

این آیین که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و حوزه بسبج دانشجویی شهرستان خاش بود با حضور در مزار شهدای گمنام پارک تفتان با نثار شاخه گل با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطر آنها را گرامی داشتند و سپس با خانواده‌ی شهدای دانشجو شهید رحیم دادکردی دیدار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار