فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان

سردار «موقوفه‌ای» گفت: در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و یک سلاح جنگی از سوداگران مرگ، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «جلیل موقوفه‌ای» فرمانده انتظامی استان سمنان امروز در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان مشخص کرد که گروهی از قاچاقچیان قصد حمل و توزیع مواد مخدر در شرق کشور دارند.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از اطمینان از قصد یکی از مهره‌های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور از جابجایی مواد در سیستان و بلوچستان، مراتب برای هماهنگی با پلیس این استان اطلاع رسانی شد، افزود: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عنصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان سبب شد تا دستگیری این باند قاچاق در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه پلیس سمنان موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان در محور خاش - زاهدان شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه قاچاقچیان بلافاصله بعد از روئیت مأموران نسبت به فرار اقدام کردند بیان داشت: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۳۰۱ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود، یک قبضه سلاح کلاشینکف، سه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها