جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

نسل جوان امروز چشم امید کشور هستند

سردار «افضلی» گفت: امروز نسل جوان چشم امید کشور هستند و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاهی دارند به همین جهت نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با استفاده از فضای مجازی و تهاجم فرهنگی این نسل امیدوارکننده انقلاب اسلامی را از میدان خارج کنند.
کد خبر: ۶۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی افضلی» جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه دبیرستان شاهد شهرکرد، اظهار داشت: آشنایی با تاریخ اسلام مهم‌ترین بخش از زندگی همگی ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از همان روز‌های ابتدایی شکل‌گیری دشمنان بسیاری داشت، افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی پنج هدف اساسی را دنبال می‌کرد که شامل لغو قرارداد بین‌المللی ۱۹۷۵، تصرف جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، تجزیه ایران، رهبری بر جهان عرب و براندازی و سرنگون کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: اکنون نیز با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران اهداف ذکر شده در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در سال گذشته نیز شاهد بودیم که اغتشاش‌گران علاوه‌بر ایجاد ناامنی به دنبال تحقق همین اهداف بودند.

افضلی عنوان کرد: امروز نسل جوان و متولدین دهه‌های ۸۰ و ۹۰ چشم امید کشور هستند و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاهی دارند به همین جهت نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با استفاده از فضای مجازی و تهاجم فرهنگی این نسل امیدوارکننده انقلاب اسلامی را از میدان خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: به نسل جوان توصیه می‌شود مطالعه تاریخ ایران و به ویژه تاریخ ۲۰۰ ساله پیش از انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند تا بدانند در آن دوران چه میزان از از خاک کشور به دشمنان واگذار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار