معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی کشور مرهون دفاع مقدس است

«طالبی» با تأکید بر اینکه بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی امروز ما مرهون دفاع مقدس است، گفت: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و هر کاری را که اراده کنیم می‌توانیم انجام دهیم.
کد خبر: ۶۱۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 25September 2023

بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی کشور مرهون دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز(دوشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک مرکز تربیت و آموزش ۰۴ امام رضا(ع) خراسان جنوبی، به شرایط سخت ایران در آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: در این شرایط جوانان ملت ما با خون و جان خود سپر شدند و اجازه ندادند حتی یک متر از خاک وطن دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه اولین دستاورد بسیار بزرگ جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تقویت باور و اعتقادات دینی و مذهبی بود، تصریح کرد: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و هر کاری را که اراده کنیم می‌توانیم انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بخش عمده اقتدار دفاعی و نظامی امروز ما مرهون دفاع مقدس است، تصریح کرد: بخش عمده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای نظامی هستیم.

طالبی اضافه کرد: هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند چشم تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد زیرا بهترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داریم و به راحتی می‌توانیم اسرائیل غاصب یا عین‌الاسد را هدف قرار دهیم و کشتی‌های متجاوز انگلیس و آمریکا را توقیف کنیم، همه این‌ها از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) در کوتاه کردن دست استعمارگران و استکبار جهانی از به یغما بردن منابع و مخازن زیرزمینی ایران اسلامی، مطرح کرد: بعد از کوتاه شدن دست استعمارگران از این منابع، دشمن به زعم باطل خود در صدد ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تلاش‌های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ‌های سخت، در دستور قرار دادن ترورها، حمله مستقیم به صحرای طبس و برنامه‌ریزی برای جنگ تمام عیار هشت ساله و تحمیل آن بر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شکست ایران بود.

طالبی حضور مقتدرانه ، منسجم و هدفمند مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را منجر به عقب‌نشینی دشمن دانست و گفت: با تعهدی که ما به نظام و خون شهدا داریم در پایان سال «نه» بزرگی به دشمن خواهیم داد و مشارکت بالای مردم در این انتخابات مانند سایر انتخابات مثال‌زدنی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها