مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل کمیته جهت احصا نیازهای مخابراتی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

«اروجی» گفت: جهت تعیین چشم‌انداز و احصا نیازمندی‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها، کمیته‌ مشترک فن‌آوری اطلاعات متشکل از کارشناسان مخابرات منطقه خراسان رضوی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 23September 2023

ایجاد کمیته مشترک جهت احصا نیازهای مخابراتی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «حسن اروجی» مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

حسن اروجی در این نشست اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است؛ بر همین اساس برای مخابرات منطقه خراسان رضوی مایه افتخار است که بتواند در این مأموریت گام‌های مؤثری بردارد.

وی ادامه داد: جهت تعیین چشم‌انداز و احصا نیازمندی‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها، کمیته‌ مشترک فن‌آوری اطلاعات متشکل از کارشناسان مخابرات منطقه خراسان رضوی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تشکیل شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی تصریح کرد: در این کمیته امکانات مورد نیاز احصا می‌شود تا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی جهت تأمین و اجرای پروژه به صورت گام‌به‌گام تا حصول نتیجه، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

این مسئول در پایان آمادگی مخابرات منطقه خراسان رضوی را در راستای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان اعلام کرد.

برخورداری از ساختمان «جبهه مقاومت» برجستگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ابراز داشت: تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی اولویت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

وی افزود: همزمان با اقدامات عمرانی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: به دلیل میزبانی مشهدالرضا از زائران داخلی و خارجی حضرت رضا علیه‌السلام، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در سطح کشور تنها موزه‌ای است که دارای ساختمان «جبهه مقاومت» است.‌

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های مخابراتی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از تکنولوژی‌های جدید در عرصه مخابرات، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با برقراری ارتباط با کارشناسان حوزه مخابرات از دانش و ظرفیت آن‌ها در جهت تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: امکانات مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی باید در بازه زمانی مشخص توسط کارشناسان مخابراتی احصا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها