امام جمعه شاهرود:

ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان مظلومانه ایستادگی کرد

حجت‌الاسلام «امینی» با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان مظلومانه ایستادگی کرد، گفت: در جنگ تحمیلی تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا صدام را در نبرد با ایران تجهیز کنند؛ اما در نهایت این ایران بود که حقانیت خود را ثابت کرد.
کد خبر: ۶۱۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 22September 2023

ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان مظلومانه ایستادگی کرد

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه، با اشاره به حضور رئیس جمهور در نیویورک اظهار داشت: دولت سیزدهم نشان داده که تعاملات خوبی با کشور‌های منطقه و دنیا دارد و عضویت ایران در شانگهای و بریکس و معاهداتی از این دست دستاورد‌های خوبی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه گسترش روابط ایران با کشور‌های دنیا از جمله اقدامات خوب دولت سیزدهم است، گفت: این تعاملات نشان می‌دهد که بر خلاف تحلیل‌های برخی تحلیل گران و رسانه‌های غربی و معاند، ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

امام جمعه شاهرود سپس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دوران دفاع مقدس برکات ویژه‌ای برای ایران اسلامی داشت که یکی از آن‌ها پیشرفت به مثابه کلیدواژه و ویژگی امروز ایران اسلامی، در تمام بخش‌ها به برکت جوانان ایرانی است.

امینی با بیان اینکه شکوفایی استعداد‌های هزاران جوان ایرانی در رشته‌های مختلف شامل مهندسی، پزشکی، دفاعی، علمی و … در زمره دستاورد‌های دفاع مقدس برای کشورمان است، گفت: ایمن‌سازی ایران در مقابل تهدید‌های دشمنان از دیگر برکات دفاع مقدس برای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دستاورد‌ها و ویژگی‌های دفاع مقدس برای کشورمان ظهور قدرتی به نام ایران اسلامی در منطقه و دنیاست، گفت: ایجاد ظرفیت برای پیشرفت از دیگر دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه شاهرود درباره دیگر دستاورد‌های دفاع مقدس برای کشورمان، گفت: گسترش غیر جغرافیایی و صدور انقلاب اسلامی از یمن تا لبنان و کشور‌های منطقه و دنیا که نمود آن در اربعین دیده می‌شود، از دیگر دستاورد‌های دوران دفاع مقدس برای کشورمان است.

امینی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان مظلومانه ایستادگی کرد، افزود: تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا صدام را در نبرد با ایران تجهیز کنند؛ اما در نهایت این ایران بود که حقانیت خود را ثابت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار