استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد

«احمدزاده» گفت: با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، افکار امام (ره) ماندگار است و انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در یاسوج اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه معنوی و الهی و با قدرت ملت غیور و متدین ایران پیروز شد و آغاز یک حرکت بنیادین و اساسی در دنیا برای برپایی یک نظام توحیدی و الهی شکل گرفت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، همه دشمنان دست به دست هم دادند و همه توان دشمن از شرق و غرب عالم جمع شدند تا شاید بتوانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند؛ اما با وجود تجهیزات پیشرفته، با شکست مواجه شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع جنگ تحمیلی، دلاورمردان و کسانی که پایبند به انقلاب اسلامی بودند در جای جای ایران اسلامی به رهبری امام (ره) برای مقابله با این جنگ نابرابر در کنار سپاه قدرتمند و ارتش توانمند به میدان آمدند.

احمدزاده دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن علاوه بر تجهیزات پیشرفته، همه توان تبلیغاتی خود را پای کار آورد؛ اما انقلاب اسلامی و نظام توحیدی و الهی ما در جنگ هشت ساله به پیروزی رسید و با گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، افکار امام (ره) ماندگار است و انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز جدی‌تر از گذشته در صحنه انقلاب هستیم و این انقلاب را به دست منجی عالم بشریت خواهیم سپرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار