پیام مدیرکل پست گیلان به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

«‌هوشنگی» با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 21September 2023

پیام مدیرکل پست گیلان به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌محمدحسین هوشنگی» مدیرکل پست گیلان با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران با شکوه دفاع مقدس، در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است؛ روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

دفاع مقدس هنگامه اتحاد و همبستگی ملی ملت ایران در دفاع از اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان جاودانه شد.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و نام شهیدان که با گوهر ارزشمند جان خویش در مسیر کربلای حسینی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به فرمان بنیانگذار عظیم الشان لبیک گفتند، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به حضور رهبر فرزانه انقلاب و خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، مردم شهید پرور ایران اسلامی و همکاران گرانقدرم در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار