مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور خبر داد؛

برگزاری ۳۶ هزار یادواره شهدای دانش آموز در سراسر کشور

سردار «باستان» گفت: ۳۶ هزار یادواره در ۳۶ هزار مدرسه با محوریت گرامیداشت ۳۶ هزار شهید دانش آموز چهارشنبه ۵ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 21September 2023

برگزاری ۳۶ هزار یادواره شهدای دانش آموز در سراسر کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در آستانه شروع ماه مهر و آغاز سال جدید تحصیلی و به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی در قالب پویش همکلاسی مهربان ۴ به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار سراسر استان مازندران اهدا شد.

این آئین مومنانه به همت سازمان بسیج سازندگی و دانش آموزی سپاه کربلا و با حضور سردار «بستان» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران و نیز جمعی از دانش آموزان بسیجی در ستاد سپاه کربلای استان مازندران برگزار شد.

سردار «مجتبی باستان» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از اهدای ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی از اول شهریور تا ۱۵ مهر به دانش آموزان نیازمند در کشور خبر داد و اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس با محوریت وزارت آموزش و پرورش و سپاه و همه دستگاه‌ها پویشی بنام همکلاسی راه اندازی شد که  این پویش در سراسر کشور توسط خود دانش آموزان برگزار و نوشت افزار‌ها همگی ایرانی اسلامی هستند.

وی افزود: مجموعه بسیج دانش آموزی با کمک معاونت فرهنگی و تربیتی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته است که یکی از آنها، برگزاری ۳۶ هزار یادواره در ۳۶ هزار مدرسه با محوریت گرامیداشت ۳۶ هزار شهید دانش آموز است که روز چهارشنبه ۵ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سردار باستان از اجرای ویژه برنامه‌هایی در بستر فضای مجازی هم خبر داد و یادآور شد: یکی از این برنامه‌ها، برنامه «مدرسه سلام» است که دانش آموزان متوسطه اول و دوم بهترین خاطره خود در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای در بستر برنامه شاد ارسال می‌کنند و به بهترین آن جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته سردار باستان برنامه «یک، دو، سه زنگ مدرسه» از دیگر برنامه بسیج دانش آموزی در فضای مجازی است که ۶ نفر از دانش آموزانی که در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و ورزشی موفق هستند خطاب به دانش آموزان دیگر راه‌های موفقیت خود را اعلام و در قالب کلیپ آن‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار