وزیر راه و شهرسازی:

برنامه جامع توسعه بندر امیرآباد تهیه شود

«بذرپاش» با تأکید بر اینکه برنامه ویژه و جامع برای توسعه بندر امیرآباد باید تهیه شود، گفت: در مازندران روی بندر امیرآباد و در گیلان روی بندر کاسپین تمرکز ویژه‌ای کرده‌ایم تا دریای شمال به جنوب را وصل کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 21September 2023

برنامه جامع توسعه بندر امیرآباد تهیه شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن مازندران خواستار همت مضاعف برای تأمین زمین مسکن در غرب استان شد و اظهار داشت: سیاست جدید ما واگذاری زمین در روستاهاست و طی دو سال ۵۰۰ هزار نقطه زمین روستایی شناسایی و واگذار شده است.

وی با بیان که وضعیت استان مازندران به دلیل همجواری با دریا و جنگل با دیگر استان‌ها متفاوت است، خواستار تلاش مضاعف برای اجرای طرح‌های مسکن شد و درباره مسکن مهر گفت: از ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر به ارث رسیده به دولت ۱۰۰ هزار واحد به پایان رسید.

بذرپاش یادآور شد: در حوزه تکمیل زیرساخت‌های مسکن نیز مبلغی به استان‌ها واریز شده است تا زیرساخت‌های مسکن ملی را بتوانیم تأمین کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حوزه‌های حمل و نقل بیان کرد: برنامه ویژه و جامع برای توسعه بندر امیرآباد باید تهیه شود و در مازندران روی بندر امیرآباد و در گیلان روی بندر کاسپین تمرکز ویژه‌ای کرده‌ایم تا دریای شمال به جنوب را وصل کنیم.

وی گفت: در استان مازندران و در بندر امیرآباد در تلاش هستیم تا شبکه ریلی را تکمیل کنیم و دریای جنوب را به دریای شمال وصل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار