فرمانده سپاه میامی خبر داد؛

اجرای ۴۵۳ برنامه و فعالیت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میامی

«اسماعیلی» گفت: در شهرستان میامی طی ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ۴۵۳ برنامه و فعالیت اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 21September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدمهدی اسماعیلی» فرمانده سپاه میامی صبح پنجشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی فرمانداری میامی با هدف تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ستاد برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس شهرستان دارای ۱۹ کمیته است که سپاه، مسئولیت کمیته نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سپاه در سراسر شهرستان طی ایام گرامی داشت سالگرد دفاع مقدس، ۴۵۳ برنامه و فعالیت را به اجرا در خواهد آورد، افزود: ۱۶ یادواره و گرامی داشت شهدای محلات موسوم به «آبروی محله» یکی از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی محسوب می‌شود که به صورت مردمی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه میامی با اشاره به اینکه گرامی داشت مقام جهادگران و تقدیر از برگزار کنندگان اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که ابتدای همین ماه برگزار شد، از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان است، گفت: رژه خودرویی نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام در شهرستان میامی خواهد بود.

اسماعیلی از غبارروبی گلزار شهدای شهرستان میامی همزمان با روز ششم مهرماه خبر داد و گفت: طرح میقات صالحین همزمان با این ایام در دو مرحله و در روزهای سی و یکم شهریورماه و هفتم مهرماه در شهرستان میامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در میامی با میزبانی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است، بیان داشت: فعالیت گروه‌های جهادی در قالب محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با محوریت کمک رسانی و همیاری با دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های محروم از جمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار