در مراسم بزرگداشت سردار شهید کاوه مطرح شد؛

سخنگوی سپاه: تقویت بنیه دفاعی کشور بدون وقفه دنبال می‌شود/ تداوم خط شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

سردار «شریف» با بیان اینکه در تقویت بنیه دفاعی کشور و دفاع در برابر دشمنان لحظه‌ای آرام نمی‌نشینیم، گفت: ایران اسلامی به‌عنوان کشوری قدرتمند قادر است هم از منافع خود و هم از منافع هم‌پیمانانش به خوبی حراست کند.
کد خبر: ۶۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 19September 2023

سخنگوی سپاه پاسداران: تقویت بنیه دفاعی کشور بدون وقفه دنبال می‌شود/ تداوم خط شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در سی و هفتمین یادواره سرلشکر پاسدار شهید «محمود کاوه» و شهدای عملیات «کربلای۲» که در گلزار شهدای بهشت رضا برگزار شد، اظهار داشت: عظمت شهدای مرهون تربیت دینی است که برآمده از فرهنگ اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی با بیان اینکه شهید کاوه و همرزمانش شهرهای کردستان را یکی پس از دیگری آزاد کردند، افزود: بعد از ۳۷ سال که از شهادت سردار محمود کاوه می‌گذرد، دشمنان اعتراف کردند در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند که این اعترافات بعد از به نتیجه نرسیدن اغتشاشات پاییز سال گذشته انجام شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: کسانی که عشق و علاقه به امنیت ایران دارند باید بدانند که پاسداران انقلاب اسلامی جز به امنیت و رفاه و آسایش کشور و مردم فکر نمی‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب ادامه داد: از بدو پیروی انقلاب اسلامی در کشور با تجزیه‌طلبان دست و پنجه نرم کرده‌ایم که یکی از صفحات درخشان مبارزات شهید کاوه است.

سردار شریف تصریح کرد: انتظار می‌رود جوانان شهید کاوه‌ها را الگوهای مجسم خود بدانند.

وی گفت: امروز روزهای خوبی در کشور است و خدا را شکر می‌کنیم که در ایران و منطقه به این نتیجه رسیده‌اند که باید شر گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کم شود. امیداوریم طبق توافقی که با مقامات عراقی صورت گرفته است، بعد از ۳۰ سال کومله جنایتکار ریشه‌کن شود؛ چراکه جهان معترف است که این گروهک‌ها جز مزدوری و جیره‌خواری کار دیگری ندارند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان داشت: امید داریم با شکست اغتشاشات که خواسته و ناخواسته موجب اعتراف سران گروهک‌ها شد، شرایط به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد برهم خوردن امنیت مردم کشورمان نباشیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از تسلیحاتی که برای خرابکاری و ایجاد ناامنی و بمب‌گذاری در کشور طی اغتشاشات سال گذشته مورد استفاده قرار گرفت از طریق گذرگاه محل گذر کومله‌ها تأمین می‌شد هرچند بخش عمده آن با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

سردار شریف ابراز داشت: در طول سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی، مدافعان سرزمین اسلامی با تدابیر فرمانده معظم کل قوا کاری کردند که امنیت امروز را شاهد هستیم.

وی یادآور شد: مردم کردستان به خوبی واقف هستند که کسانی که در کشورهای اروپایی نشسته‌اند و جوانان آنان را تشویق به ایجاد ناامنی می‌کنند به دنبال تأمین منافع خودشان و ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران خطاب به مردم گفت: امروز با سربلندی و شجاعت اعلام می‌کنیم ایران اسلامی به‌عنوان کشوری قدرتمند قادر است هم از منافع خود و هم از منافع هم‌پیمانانش به خوبی حراست کند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب با تاکید بر اینکه از دفاع مقدس و تهدیدات دیگر فرصت‌های بزرگی ساخته‌ایم، خطاب به روح شهید کاوه گفت: اکنون در حال تحویل کشوری قدرتمند به نسل آینده هستیم.

سردار شریف با بیان اینکه درست است که باید در بخش تامین معیشت مردم بیشتر برای حل مشکلات کار شود، افزود: در دوران دفاع مقدس از ۲۹ کشور عربی فقط کشور سوریه طرفدار صدام نبود.

وی ابراز داشت: امروز تمام کشورهای اروپایی و همه حامیان بین‌المللی آمریکا و غیره اعتراف می‌کنند طول و عرض جبهه مقاومت به همت ایران گسترش یافته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بشارت رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه به قله نزدیک هستیم، وی افزود: ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی قبل از انقلاب اسلامی بخش‌های مختلف ایران را مدیریت می‌کردند و ما پای آن‌ها را از کشور قطع کردیم و امروز جوانان کشور بجای آن‌ها دل به مدیریت در حوزه‌های مختلف می‌دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در گام اول تلاش ساخت بنیان‌های کشور بوده است و در ۴۰ سال دوم ملت اسلامی لذت داشته‌های این سرمایه‌ها را در زندگی خود حس کنند.

وی اظهار داشت: افق آینده بسیار روشن و امیدبخش است و به شهیدان وعده می‌دهیم تا آخرین قطره خون پیگیر آرمان‌های همیشگی آنان هستیم.

سردار شریف تأکید کرد: راه شهادت ادامه دارد چراکه راه انقلاب ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار