فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خبر داد؛

اهدای پنج هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کردستان

سردار «گشتاسبی» گفت: پنج هزار بسته لوازم‌التحریر توسط سپاه بیت‌المقدس میان دانش‌آموزان نیازمند کردستانی توزیع شد که سه هزار بسته دیگر نیز تامین و اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 19September 2023

اهدای 2 هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در آستانه چهل‌وسومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس یکی از حسنات برجسته سپاه پاسداران و مجموعه بسیج را خدمت به اقشار محروم در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه و بسیج علاوه بر مسئولیت خطیر در عرصه های در برقراری امنیت و حراست از مرزها، در بحث کمک به محرومان نیز همواره پیش قدم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی خدمت به محرومان به ویژه دانش‌آموزان نیازمند را یکی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خدمات ارزنده‌ای توسط سپاه بیت‌المقدس در کردستان انجام شده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا پایان هم به قشر محروم و بخصوص دانش‌آموزان توجه بیشتری شود.

سردار گشتاسبی با اشاره به استمرار رزمایش نهضت کمک مومنانه در کردستان، از توزیع پنج هزار بسته لوازم‌التحریر توسط سپاه بین دانش‌آموزان نیازمند کردستانی خبر داد و گفت: امروز پنج هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود که سه هزار بسته دیگر نیز تامین و اهدا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: امروز به برکت همراهی ملت و آحاد جامعه دینی موفقیت‌های زیادی در کشور حاصل شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته با توکل بر خدا در سخت‌ترین شرایطی که دشمنان ایجاد کردند، با وحدت و همراهی و تبعیت از امامین انقلاب سربلند و پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار