معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای خانگی در ایام هفته دفاع مقدس در استان کرمان

سرهنگ «مرادی‌زاده» گفت: یادواره شهدای خانگی و آبروی محله در ایام هفته دفاع مقدس با هدف معرفی شهدای محلات استان کرمان توسط جوانان و همسایگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 19September 2023

یادواره شهدای خانگی و آبروی محله در ایام هفته دفاع مقدس در استان کرمان

سرهنگ «احمد مرادی‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس در 31 شهریور سال جاری و در کشور با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود.

وی از برگزاری و اجرای بیش از 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان کرمان با مسئولیت سپاه ثارالله استان کرمان در روز 31 شهریور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن شکوه مقاومت و پایداری در استان کرمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این جشن به مدت هفت شب در پارک مادر با برنامه‌های متنوع فرهنگی شاد برگزار می‌شود.

مرادی‌ زاده با بیان اینکه نقش زنان ایثارگر در جنگ تحمیلی بی‌نظیر است، افزود: در هفته دفاع مقدس از زنان اثرگذار در پیروزی دفاع مقدس و هم بعد از جنگ در دفاع از آرمان‌های شهدا و جانبازان تجلیل می‌شود.

وی از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی در هفته دفاع مقدس در استان کرمان خبر داد و گفت: این بسته‌ها بین نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه زنگ ایثار و مقاومت روز دوشنبه سوم مهر در مدارس سراسر استان کرمان نواخته می‌شود، افزود: افتتاح تعداد زیادی از طرح‌های عمرانی سپاه در هفته دفاع مقدس نیز در برنامه است که این مراسم به صورت محوری در کهنوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج مدرسه شش کلاسه در این هفته و در شهرستان کهنوج به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می‌شود.

سرهنگ «مرادی‌زاده» گفت: یادواره شهدای خانگی و آبروی محله در ایام هفته دفاع مقدس با هدف معرفی شهدای محلات استان کرمان توسط جوانان و همسایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار