وزیر اطلاعات:

فناوری‌های جامعه اطلاعاتی ایران مشتری‌های زیادی در دنیا دارد

حجت‌الاسلام خطیب گفت: ما از نظر فناوری در سخت‌افزار و نرم‌افزار و در شگرد‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفقیت‌هایی به دست آوردیم که مانند پهپاد‌های کشورمان، مشتری زیادی در دنیا دارد.
کد خبر: ۶۱۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 18September 2023

فناوری‌های جامعه اطلاعاتی کشورمان مشتری‌های زیادی در دنیا دارد/ کسب فناوری یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های جامعه اطلاعاتی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جنگ ترکیبی دشمنان و همچنین برخی مسایل روز جامعه اظهار داشت: امروز غول فناوری در حال به‌روز شدن است؛ لذا دشمن همه فناوری‌ها را در جنگی سراسری به کار گرفته و چون نتوانسته بر سیاست‌مدار‌ها و حاکمیت دنیا سلطه پیدا کند و در حال تضعیف شدن است، می‌خواهد بر سایر کشورها سلطه فکری پیدا کند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: ما از نظر فناوری در سخت‌افزار و نرم‌افزار و در شگرد‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفقیت‌هایی به دست آوردیم که مانند پهپاد‌های کشورمان، مشتری زیادی در دنیا دارد؛ همچنین نخبه‌های جامعه ما اقداماتی را از نظر فنی شکل دادند که ارائه آن به گروه‌های مقاومت، کشور‌های دوست و کشور‌هایی که در برابر سلطه‌طلبی و تروریسم مقاومت می‌کنند، پیروزی‌های بزرگی را برای آن‌ها رقم زده است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امروز فناوری در دنیا برای هر اقدامی حرف اول را می‌زند؛ لذا کسب فناوری یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های جامعه اطلاعاتی است.

وی در ادامه درباره افرادی که در اغتشاشات سال گذشته دستگیر و به اعدام محکوم شدند، گفت: در اغتشاشات سال گذشته به جز آن‌هایی که اقدام مسلحانه انجام دادند و نفراتی را کشتند، کسی اعدام نشده است؛ بیشتر دستگیرشدگان سال گذشته آزاد شدند و آن‌هایی هم که به محکمه رفتند، بخش زیادی از این افراد مورد عفو قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام خطیب اضافه کرد: دشمن برای اینکه یک‌سری اقدامات محدود در کشورمان انجام دهد، همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد؛ اما با وجود این، جامعه اطلاعاتی در برابر هر نوع اقدامی که در جامعه ایجاد ناامنی کند، آمادگی دارد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمن بداند که رصد تحرکات آن‌ها در دستور کار مجموعه اطلاعاتی کشورمان قرار دارد؛ البته پیروز این میدان مردم هستند؛ چون از شهید سلیمانی و رهبر خود آموختند که باید با دشمن در خارج از مرز‌های کشورمان آن هم در جنبه‌ها و عرصه‌های مختلف مواجه شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار