شهردار سنندج خبر داد؛

واحد نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس تشکیل شد

«رشیدی» گفت: باهدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 18September 2023

واحد نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس تشکیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سیدانور رشیدی» شهردار سنندج در شورای آموزش و پرورش به ارائه برنامه‌های پیش‌روی شهرداری پرداخت و اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای مرداد ماه جلسات متعددی با شرکت‌های مینی‌بوس‌رانی سطح شهر برای ثبت‌نام در طرح سرویس‌دهی مدارس انجام شد.

شهردار سنندج خاطر نشان کرد: در مجموع 100 دستگاه مینی‌بوس، 10 دستگاه اتوبوس، 10 آژانس تاکسی تلفنی درون شهری در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات ارائه می‌کند.

به گفته رشیدی، باهدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها