معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

فراخوان چهارمین جشنواره شعر چهارمحال و بختیاری با نام «داوار» منتشر شد

«شیروانی» از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره شعر چهارمحال و بختیاری با نام داوار (مادرانه) خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۰ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۶۱۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 16September 2023

فراخوان چهارمین جشنواره شعر چهارمحال و بختیاری با نام داوار منتشر شدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «حجت‌الله شیروانی» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: چهارمین جشنواره شعر این استان با همکاری اداره شهرستانی کیار و انجمن شعر و ادب عباس ارشاد شهر ناغان، آبان امسال برگزار می‌شود.

وی زندگی و تکریم مقام والای حضرت فاطمه (س)، مادران و همسران شهید، حجاب و عفاف و توصیف مقام رفیع مادر و منزلت زن را از محور‌های این جشنواره شعر بیان و تصریح کرد: هر شاعر می‌تواند سه اثر در هر نوع قالب شعری را به دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در جشنواره دیگری پذیرفته شده و یا به چاپ رسیده باشد.

شیروانی درباره بخش‌های جشنواره شعر داوار افزود: در هریک از بخش‌های زبان معیار و بختیاری این جشنواره، سه برگزیده با نظر هیات داوران معرفی و به برگزیدگان به ترتیب هدایای ۱۲، ۱۰ و ۸ میلیون ریالی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مهلت ارسال آثار به جشنواره داوار را تا ۲۰ مهر امسال اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شلمزار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار ارسال کرده و یا با شماره ۰۹۹۱۳۱۴۱۶۵۷ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله در ارتباط باشند.

گفتنی است، شهرستان کیار آبان امسال میزبان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری نیز خواهد بود و شاعران طنزپرداز می‌توانند تا ۲۰ مهر برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار