معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

اجرای ۳۷۶ برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی/ انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس رسالت همه ما است

«طالبی» با تأکید بر اینکه هر روزی که می‌گذرد لایه‌های پنهان دفاع مقدس بیشتر نمایان می‌شود، گفت: نسل جوان امروز نمی‌داند دفاع مقدس چه افتخاری برای ما خلق و چه گنج بزرگی را در اختیارمان قرار داده لذا انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان رسالت همه ما است.
کد خبر: ۶۱۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 13September 2023

انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس رسالت همه ما است/ اجرای ۳۷۶ برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز(چهارشنبه) در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: استکبار و استعمار در حکومت‌‌ها و طواغیت مختلف از منابع خدادادی ایران، بیشترین بهره‌‌برداری را به نفع جوامع خودشان داشتند و ما هیچ‌گونه عایداتی نداشتیم.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی بود که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم به ثمر نشست و از همان زمان که حضرت امام خمینی دست رد به سینه مستکبران و استعمارگران جهانی زد دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران شروع شد و تاکنون به دنبال براندازی این نظام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی کودتا، ترور، نفوذ، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای و حمله نظامی به طبس را نمونه‌ای از توطئه‌ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی ذکر کرد و افزود: دشمن که در همه این عرصه‌ها ناکام مانده بود هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد و دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت.

طالبی دفاع مقدس را گنجینه‌ای گرانبها دانست که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است و تبیین کرد: دفاع مقدس مربوط به دوران خاصی نیست و همانطوری که عاشورای حسینی، اسلام را برای همیشه بیمه کرد دفاع مقدس نیز ایران و نظام اسلامی را برای همیشه بیمه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه هر روزی که می‌گذرد لایه‌های پنهان این دفاع مقدس بیشتر نمایان می‌شود، متذکر شد: نسل جوان امروز نمی‌داند دفاع مقدس چه افتخاری برای ما خلق و چه گنج بزرگی را در اختیارمان قرار داده لذا انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان رسالت همه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: زندگی، کار و مسئولیت تک تک آحاد مردم این کشور مدیون خون و جانفشانی شهدا و مجاهدت امامین انقلاب است و این ارزش‌های والای انقلاب را باید زنده نگه داریم و ارج نهیم.

طالبی از اجرای ۳۷۶ برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: امسال برناهه‌های هفته دفاع مقدس با غبارروبی گلزار شهدا در ۳۰ شهریور آغاز و در ۳۱ شهریور رژه نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در قالب برنامه سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» به‌صورت وبیناری در استان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری در مساجد و محلات، بازسازی عملیات والفجر ۹، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجتماع جوانان، فضاسازی محیطی و تبلیغی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار