فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می‌کنم

سردار «حاجیان» گفت: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده‌ام هدفم خدمت به شهروندان و ارتقای امنیت فعلی جامعه برای هم استانی‌های کرمانشاهی است و در این راه قول داده‌ام که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنم.
کد خبر: ۶۱۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 13September 2023

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه آخر صفر،  اظهار داشت: خداوند متعال را شکر می‌کنم که باز هم فرصت خدمت به مردم شریف کرمانشاه و ایران اسلامی نصیبم شد. همانگونه که بارها اعلام کرده‌ام هدفم خدمت به شهروندان و ارتقای امنیت فعلی جامعه برای هم استانی‌های کرمانشاهی است و در این راه قول داده‌ام که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنم. اعتقادم همیشه بر این بوده است که مردم نجیب این استان شایسته بهترین خدمات هستند، چراکه بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب در عمل ثابت کرده‌اند.

حاجیان گفت: برنامه‌هایی همچون برخورد با سارقان، قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از مدتی پیش آغاز شده است، با جدیت و قدرت تمام دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخورد با معضلات اجتماعی و ایجاد امنیت ملموس و پایدار در شهر و جامعه مطالبه جدی مردم کرمانشاه است، اضافه کرد: برای تک تک این مطالبات و خواسته‌ها برنامه داریم و به امید خدا یکی پس از دیگری آن‌ها را اجرایی می‌کنیم و امنیت مورد نظر شهروندان را در گوشه گوشه این استان برقرار خواهیم کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با هشدار به مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه، تاکید کرد: کرمانشاه دیگر برای این متخلفان جای امنی نخواهد بود و چنانچه دست از اقدامات مجرمانه و شرارت‌های خود برندارند با واکنشی سخت از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به سقوط بالگرد فراجا در مأموریت اربعین، اضافه کرد: در حال بازدید هوایی از مسیر محل تردد زائران اربعین حسینی (ع) بودیم که به علت ایجاد نقص و مشکلات فنی، بالگرد در کوه‌های منطقه دالاهو سقوط کرد و به دنبال آن بنده و همراهان دچار آسیب شدیم.

حاجیان گفت: لازم است از نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و مردم بومی و بسیج منطقه دالاهو، یگان ویژه، نیروهای مرزبانی و مأموران انتظامی که دلسوزانه به یاری ما آمدند و همه افرادی که از سراسر کشور پیگیر وضعیت سلامتی بنده بودند، صمیمانه قدردانی کنم. از امروز مصمم‌تر از گذشته به همراه همه مدیران و همکارانم در مجموعه انتظامی استان خدمت خود به مردم شریف کرمانشاه را ادامه می‌دهیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت شهر و جامعه دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار