فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ایران در صنعت دفاعی محتاج هیچ کشوری نیست

امیر سرتیپ حیدری گفت: در بعد خودکفایی به ویژه در صنعت دفاعی، امروز محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیرو‌هایی است که در رکاب، ولی امر مسلمین جهان در حال جهاد هستند.
کد خبر: ۶۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ - 11September 2023

ایران در صنعت دفاعی محتاج هیچ کشوری نیستبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش که باحضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: اقتدار کنونی کشور نتیجه فداکاری و جان‌فشانی شهدای عزیز ایران اسلامی و خستگی ناپذیری نیرو‌های مسلح کشور است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران، امروز در منطقه و دنیا اثرگذار است و در همه معادلات حرف خود را به کرسی می‌نشاند و معادلات را یا خنثی می‌کند یا در جهت رضا خداوند هدایت می‌کند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: همه دنیا دیدند که پایگاه عین الاسد را موشک‌باران و آمریکایی‌ها را از خلیج فارس به فضل خدا بیرون کردیم و پهپاد‌های متجاوز آمریکایی را با جرات مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام تک قطبی در جهان را برنتابیده و در مسیر اضمحلال آن‌ها گام برداشته است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تلاش نیرو‌های مسلح برای خودکفایی در همه ابعاد گفت: در بعد خودکفایی به ویژه در صنعت دفاعی، امروز محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیرو‌هایی است که در رکاب، ولی امر مسلمین جهان در حال جهاد هستند.

در این آیین، امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب و از خدمات امیر سرتیپ دوم حاجیلو قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار