در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سردار «وحیدی» گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس؛ همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت تجلیل از بانوان در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ - 10September 2023

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در آذربایجان غربی

سردار پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به حماسه پر افتخار ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: تبیین رشادت‌های آن دوران، غنی‌ترین گنجینه ارزشمندی است که باعث تعالی فرهنگ جامعه می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این تاریخ پر افتخار را مرهون ایثار و از جان گذشتگی مردان و زنان این مرز و بوم دانست و افزود: حضور آگاه و اثر گذار قشر‌های مختلف مردم از جمله بانوان در این آزمون سخت بسیار ستودنی است.

سردار وحیدی تصریح کرد: بر همین اساس به منظور پاسداشت ارزش‌های دوران سراسر شکوه و حماسه دفاع مقدس آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و مقاومت استان روز (چهارشنبه) ۲۹ شهریور همزمان با سراسر کشور با محوریت تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: این مراسم در مرکز استان از ساعت ۹:۳۰ در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها