معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد؛

میزبانی آذربایجان غربی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس

«ابراهیمی» گفت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده‌اند، طی روز‌های آتی وارد شهرستان سردشت می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 09September 2023

میزبانی آذربایجان غربی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع شهدای تازه تفحض شده دفاع مقدس در منطقه شمال‌غرب، با قدردانی از تیم تفحص شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: استقبال از شهیدان تازه تفحص شده در مرز کیله شهرستان سردشت افتخاری برای آذربایجان‌غربی است و همراه مردم شهیدپرور استان در روز ورود شهدا به خاک میهن اسلامی به استقبال پیکر مطهر این شهیدان خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه تعداد شهدا و روز استقبال به زودی اعلام می‌شود، افزود: در حال حاضر مراحل تشخیصی دی‌ان‌ای این پیکر‌ها در حال بررسی است تا ضمن شناسایی کامل به آغوش گرم خانواده‌شان سپرده شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت در دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می‌رفت، گفت: این شهرستان یکی از مناطقی بود که مورد هجمه و حمله عراق قرار گرفته بود که شهدای آن دوران امروز پس از چندین مرحله تفحص در خاک اقلیم کردستان عراق کشف شده‌اند و پیکرشان به خاک وطن برمی‌گردد.

ابراهیمی با اشاره به محل برگزاری این مراسم اظهار داشت: به زودی زمان و محل برگزاری دقیق مراسم برای عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود تا به استقبال شهدا برویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار