مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مطرح کرد؛

افزایش تشکل‌های ایثارگری/ تقویت انسجام گروه‌های ایثارگری در ارائه خدمات

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با فرزندان معزز شهدا، گفت: چهره نورانی شهدا را می‌توان در تصاویر شهدا مشاهده کرد.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 05September 2023

افزایش تشکل‌های ایثارگری/ تقویت انسجام گروه‌های ایثارگری در ارائه خدماتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه هماهنگی برگزاری همایش «به رنگ زنگ ایثار» که با حضور فرماندار و جمعی از فرزندان معزز شهدای فرهنگی استان در فرمانداری محمودآباد برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به اینکه فرزندان معزز شهدا باید راهبرد تغییر باشند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۴ گروه ایثارگری داشتیم، اما در حال حاضر و طی دو سال به ۵۹ تشکل ایثارگری رسیده و همچنان این رقم رو به افزایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: شما فرزندان عزیز شهدا از نیرو‌های خلاق جامعه محسوب می‌شوید، افکار و ایده‌های شما می‌تواند در بسیاری از امور اثرگذاری داشته باشد.

کهن‌سال با اشاره به ساختار جدید بنیاد با نگاه تحول، خاطرنشان کرد: با ایجاد ساختار جدید یک انسجام بخشی در میان گروه‌های ایثارگری بوجود آمد و از پراکندگی جامعه معزز ایثارگری جلوگیری شد، به مراتب خدمات به جامعه هدف با روند رو به رشد صورت پذیرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به زندگی نامه سردار شهید علیرضا نوری، گفت: این سردار رشید اسلام از شهادت خود آگاه بود و مطالعه زندگی نامه اش در زندگی هر انسانی تغییر و تحول در امر معنوی ایجاد می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: همه شهدای ما از ویژه گی‌های خاصی برخوردار بودند و مطالعه در وصیت نامه و زندگی نامه شان برجستگی این شهدا را در سبک زندگی، رفتار، کلام، اخلاق و ... نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مازندران گفت: چهره نورانی شهدا را می‌توان در تصاویر شهدا مشاهده کرد، امروز در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بهترین هدیه برای پدران و مادران شهدا، تصاویر زیبای فرزندان شهیدشان است.

گفتنی است همایش «به رنگ زنگ ایثار» به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ با حضور ۶۱۲ تن از فرزندان معزز شاهد استان در مجتمع نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار