مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

اجتماع اربعین حاصل وحدت مسلمانان است

حجت‌الاسلام «محمودی» با بیان اینکه اربعین یک واقعه و رویداد بزرگ در سطح بین المللی و نتیجه و معلول وحدت در بین مسلمین است، گفت: انسجام و وحدت مسلمین در برابر دشمنان واحد اسلام در برگزاری اجتماعات و برنامه‌های عبادی و سیاسی همانند اربعین حسینی از موضوعات مورد توجه است.
کد خبر: ۶۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 03September 2023

اربعین نتیجه و معلول وحدت در بین مسلمین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید موسی محمودی» مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که به‌عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در جهان امروز محسوب می‌شود، نتیجه و معلول وحدت در بین مسلمین است.

وی با بیان اینکه اربعین یک واقعه و رویداد بزرگ در سطح بین المللی است، افزود: با این وجود دستان بسیاری در کارند که اجازه ندهند راهپیمایی عظیم اربعین حسینی چنین شکوه بزرگی به خود بگیرد، لذا شایسته است با بصیرت دینی و سیاسی در مقابل این عقاید منحرف و دین ستیز قرار بگیریم.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بی‌شک دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند اربعین یکی از ارکان وحدت مذاهب اسلامی است، بنابراین دست به هر کاری می‌زنند تا این اجتماع عظیم مسلمین را به حاشیه ببرند که این را باید توطئه‌ای ننگین از سوی دشمنان دانست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: دشمن در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در حوزه رسانه و فضای مجازی و حتی در بحث منطقه‌ای و نظامی برای کم‌رنگ کردن مراسم اربعین امسال داشت، ولی نتیجه‌ای عکس عاید او شد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت مسلمین در برابر دشمنان واحد اسلام در برگزاری اجتماعات و برنامه‌های عبادی و سیاسی همانند اربعین حسینی از موضوعات مورد توجه است، بنابراین باید این مهم از اولویت‌های علمای شیعه و سنی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار