سردار «مرادحاجتی» در جمع زائران کربلای معلی؛

مسیر اربعین به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد

سردار مرادحاجتی گفت: قدر قدم‌های خود را در این مسیر بدانید. این مسیر بزودی به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۱۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 02September 2023

مسیر اربعین به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان  امروز با حضور در مرزهای شلمچه و چذابه ضمن بازدید از مواکب در جمع زائران کربلای معلی قرار گرفت.

وی در جمع زائرین اظهار داشت: خیلی از جوانان برومند این سرزمین خون دادند تا این مسیر امروز با این امنیت و آسایش در اختیار ما قرار بگیرد.

سردار مرادحاجتی افزود: همه باید به نیت یک شهید راهی کربلا شویم تا با خون کسانی که این مسیر را به روی شیعیان جهان گشودند تجدید عهد و پیمان کنیم. جوانانی که 8 سال تمام نوحه خواندند و آرزو کردند «کربلا، کربلا، ما داریم می‌آییم».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان  خطاب به جوانان زائر گفت: قدر قدم‌های خود را در این مسیر بدانید. این مسیر بزودی به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: هر کدام از شما باید یک رسانه برای تبلیغ این حرکت جهانی باشید چون امپراطوری رسانه ای غرب و استکبار به شدت بزرگترین پیاده روی معنوی جهان را بایکوت خبری کرده است.

«علی محمدی» مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان که خدمات شایانی در مرزها ارائه کرده سردار مرادحاجتی را در این بازدید همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها