«ذبیح لرستان» از مظلوم‌ترین شهیدان جمهوری اسلامی

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: یادمان شهید چاغروند در مسیر زیارتی سیدالشهدا، نگینی در غرب کشور است.
کد خبر: ۶۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 01September 2023

«ذبیح لرستان» از مظلوم‌ترین شهیدان جمهوری اسلامیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «هبت‌اله هاشمی» در مسیر زیارتی اربعین با حضور در منطقه دهلران و زیارت یادمان شهید چاغروند از شهدای لرستان، اظهار داشت: شهید چاغروند از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: همان روز‌های اول جنگ همراه دو نفر از همرزمانش با بالگردی که دنبال کار‌های امدادی بودند به اسارت در آمدند و به شهادت رسیدند و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از همان ابتدا بیمه کردند.

هاشمی از شهید چاغروند به عنوان مظلوم‌ترین شهید جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مظلوم از آن جهت که در حق ایشان ظلم شد و هیچ وقت چهره واقعی، رشادت‌های این شهید قبل از انقلاب، مبارزات، خانواده و سبک زندگی این شهید والامقام معرفی نشد و به زوایای اخلاقی، علمی و جهادی او اشاره نشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: «ذبیح لرستان» کسی بود که در همان روز‌های اول که ندای امام راحل بلند شد خودش را نشان داد و یک سال از ازدواجش نگذشته بود که طعم شهادت را چشید و نزدیک دو سال از انقلاب نگذشته بود که به سالار شهیدان پیوست.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار