جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

زیرساخت‌های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است/ پلیس در ماموریت اربعین خوش درخشید

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: زیرساخت‌های مناسب پایانه خسروی باعث استقبال خوب زائران از این مرز طی سال جاری نسبت به سال‌های گذشته شده است.
کد خبر: ۶۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 01September 2023

زیرساخت‌های مناسبی در پایانه خسروی ایجاد شده است/ پلیس در ماموریت اربعین خوش درخشیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: مرز خسروی از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و امسال استقبال خوبی توسط زائران صورت گرفت.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه پایانه خسروی قطعا در سال‌های آتی شاهد حضور بیشتر زائران برای تشرف به عتبات عالیات خواهد بود، گفت: بر همین اساس باید نسبت به رفع اندک نواقص موجود و تقویت زیرساخت‌های این مرز اقدام کرد.

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی توفیق خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بسیار بزرگ دانست و گفت: همه ما باید قدر این فرصت که نصیبمان شده را بدانیم و تا جایی که امکان پذیر است شرایط بهتری برای تردد زوار فراهم کنیم.

وی همچنین از تعامل و همدلی نیرو‌های مسلح در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرده و مجاهدت و برنامه ریزی و مدیریت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در تسهیل و تسریع تردد‌ها بدون ایستایی زائران در مرز‌ها را زائد الوصف خواند و گفت: پلیس مثل همیشه در ماموریت اربعین نیز خوش درخشید که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها