مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران خبر داد؛

سازماندهی ۵۵۰۰ هنرمند بسیجی در بسیج هنرمندان مازندران

«هراسانی» با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ هنرمند بسیجی در ۱۰ انجمن هنری سازماندهی شدند، گفت: ۱۹ کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها فعال هستند و در راستای اهداف انقلاب و جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 28August 2023

سازماندهی ۵۵۰۰ هنرمند بسیجی در بسیج هنرمندان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ هنرمند بسیجی در ۱۰ انجمن هنری سازماندهی شدند، اظهار داشت: ۱۹ کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها فعال هستند و در راستای اهداف انقلاب و جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اشتراکات برنامه‌های بسیج هنرمندان با اداره کل حفظ آثار، افزود: همکاری در تولید بیش از ده عنوان کتاب و برگزاری کارگاه‌های اموزشی داستان و شعر و ادبیات مقاومت، برگزاری جشنواره‌های شعر دفاع مقدس از جمله «اشک انار» از جمله آنهاست.

هراسانی با اشاره به اجرای برنامه‌های این سازمان با رویکرد اجلاسیه شهدای مازندران گفت: برگزاری انجمن شعر و ادب و انجمن فیلم با نگاه نقد و بررسی جهت تقویت آثار هنرمندان از جمله این برنامه‌هاست.

«سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار مازندران با بیان اینکه ۱۶ برنامه مشترک با بسیج هنرمندان داریم، اظهار داشت: برنامه‌ها با تعامل و هم افزایی انجام می‌شود.

«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل نیز بسیج هنرمندان مازندران را یکی از بازو‌ها و ابزار‌های این اداره کل در برگزاری جشنواره‌های هنری دانست و اذعان داشت: با همکاری و تعامل دو مجموعه اتفاقات خوبی در موزه هنر ارزشی و دفاع مقدسی در سطح استان رقم خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار