مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

تلفیق برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شور عاشورایی

سردار مرادحاجتی گفت: گفت: تاکید ما به همه دستگاه‌ها این است که هفته دفاع مقدس امسال را با شور عاشورایی و در قالب‌هایی نوین برگزار کنند و هدف اصلی همه مخاطب شناسی و توجه به نسل نوجوان و جوان کشور باشد.
کد خبر: ۶۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 26August 2023

تلفیق برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شور عاشوراییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای اداری استان خوزستان امروز با حضور «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه استان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» و یارانش واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در حاشیه این مراسم ضمن ادای احترام و اهدا گل به مقام سردار شهید «علی هاشمی» اظهار داشت: نیاز است که برخی جلسات مهم استانی در مکان‌هایی مقدس و یادمان‌های شهدا برگزار شوند که مبادا غفلت کنیم هر چه داریم از برکت وجود خون همین شهداست.

وی افزود: چندی پیش مادر بزرگوار شهید هاشمی را از دست دادیم و نباید فراموش کنیم که مادران شهدا اسوه و الگوی صبر و متانت در تاریخ این کشور هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تاکید ما به همه دستگاه‌ها این است که هفته دفاع مقدس امسال را با شور عاشورایی و در قالب‌هایی نوین برگزار کنند و هدف اصلی همه مخاطب شناسی و توجه به نسل نوجوان و جوان کشور باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار