استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

احمدزاده با اشاره به برگزاری میز خدمت و ارتباطات مردمی، گفت: مدیران برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۶۱۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 25August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه مدیران کل استانی با حضور در میز خدمت مردمی نماز جمعه شهر یاسوج پاسخ‌گوی مطالبات مردم شدند. 

«سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم تکلیف و وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: مرتب با مردم در ارتباط هستم و روزهای شنبه در ملاقات‌های عمومی پاسخ‌گوی تعداد زیادی از آنها هستم.

وی افزود: در مناسبت‌های مختلفی از جمله میز خدمت مردمی که در نماز جمعه مستقر می‌شود هم به خواسته‌های آنها رسیدگی می‌کنیم‌.

احمدزاده عنوان کرد: در دومین روز از هفته دولت نیز میز خدمت با حضور همه مدیران در نماز جمعه برپا شد و علاوه بر بازدید از میز ادارات، خود من نیز به مطالبات مردم رسیدگی کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ممکن است همه مشکلات مردم رفع نشود اما مشکلات عده‌ای حل و فصل می‌شود و هر تعدادی از مردم که گرهی از زندگی و مشکلاتشان باز شود برای مسئولان افتخار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مدیران درخواست می‌کنم پای کار مردم بوده و در هفته دولت بیش از گذشته پاسخ‌گوی آنها باشند و در جهت رفع نیازهای آنها تلاش و کوشش کنند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار