جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج منبع تولید قدرت مردمی است

سردار «قریشی» بسیج را منبع تولید قدرت مردمی برای اهداف انقلاب دانست و گفت: این قدرت مردمی باید ارتقا یابد تا بتواند با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کند.
کد خبر: ۶۱۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ - 24August 2023

انقلاب اسلامی با قدرت دفاعی در مقابل دشمنان ایستاد/ بسیج منبع تولید قدرت مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور سردار «قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «سیف» معاون عملیات سازمان بسیج، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و تیم‌های منتخب و برتر سراسر کشور امروز به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

سردار قریشی در این مراسم، با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های بسیج ارتقای آمادگی دفاعی بسیجیان است، اظهار داشت: مسابقه علمداران ولایت علاوه بر ارتقای توان دفاعی، جذابیت دارد و به جوانان قله را نشان می‌دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در سطح همه استان‌ها این مسابقات به نمایش گذاشته شود.

سردار قریشی در ادامه سخنان خود به بیان مهم‌ترین علت خصومت عمیق استکبار با انقلاب اسلامی به ویژه خصومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران پرداخت و گفت: اقتدار ایران اسلامی، قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی و توانمند شدن ملت ایران در کنار استکبارستیزی، ظلم ستیزی و اعتقاد و ایمان مردم، مهم‌ترین دلیل دشمنی استکبار است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایستادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان موجب ایجاد قدرت و توانمندی ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم کشور‌های اسلامی توسط اروپایی‌ها تجزیه شدند و غربی‌ها این کشور‌ها را تحت قیومت خود قرار دادند. اگر امروزه کشور‌های اروپایی دارای ثروت و علم هستند بخاطر بهره برداری از منابع کشور‌های اسلامی است چرا که آن کشور‌ها نتوانستند در مقابل غربی‌ها ایستادگی کنند.

سردار قریشی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اگر توانست در مقابل آمریکا و مزدوران و گروهک‌های داخلی بایستد بواسطه قدرت دفاعی بود، تاکید کرد: قدرت دفاعی ایران متکی بر بعد معنوی و مادی است چرا که بعد معنوی قدرت ساز است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فقط تکیه بر بعد معنوی نمی‌تواند موجب قدرت دفاعی شود، خاطرنشان کرد: تنها اتکا بعد مادی هم نمی‌تواند موجب قدرت دفاعی شود مثل رژیم صهیونیستی که در مقابل حزب الله در جنگ ۳۳ روزه شکست خورد.

سردار قریشی در ادامه با بیان اینکه سه مولفه اعتقاد و دین‌داری، رهبری شجاع، قدرتمند، مدبر، خردمند و با اراده ونیز مردم پای کار دلیل قدرت دفاعی ایران اسلامی است، اضافه کرد: همین سه مولفه موجب پیروزی ایران در جنگ هشت ساله شد و خودکفایی و توانمندی ایران در تحریم‌های فلج کننده دشمن بدست آمد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با گریزی به دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ایران آرزوی یک موشک آر پی جی را داشت، اما امروز به جایی رسیده است که پیشرفته‌ترین موشک‌ها را با هربردی تولید می‌کند و برد موشک‌ها را هم رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می‌کنند.

سردار قریشی با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران به جایی رسیده است که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند، گفت: زمانی قادر به ساخت کیسه سرم نبودیم، اما امروز پیشرفته‌ترین جراحی‌ها در داخل کشور انجام می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دستاورد‌ها و پیشرفته‌های نظام اسلامی به برکت وجود رهبری قدرتمند است، افزود: آمریکایی‌ها هر بار طرح و نقشه نظامی علیه ایران برنامه ریزی می‌کنند، اما جرات و توان مقابله با ایران را ندارندچون میدانند لجمن ایران، اگر در دوران دفاع مقدس مرز‌های کشور بود امروزه لجمن ایران در سواحل مدیترانه است.

سردار قریشی با تاکید بر شجاعت، قدرتمندی، اراده و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در رهبری انقلاب، خاطرنشان کرد: معظم له به نیرو و توان جوانان اعتماد دارد برای همین اگر لازم شد ایران عین الاسد را می‌زند، اگر لازم شد کشتی رژیم صهیونیستی را می‌زند، اگر لازم شد تفنگداران انگلیسی و آمریکایی را دستگیر می‌کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پایانی خود بسیج را منبع تولید قدرت مردمی برای اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: این قدرت مردمی باید ارتقا پیدا کند تا بتواند امروز با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کند.

مرحله نهایی مسابقات رزمی علمداران ولایت با حضور تیم‌های برتر رده‌های مقاومت بسیج سراسر کشور در تاریخ‌های یکم تا پنجم شهریور به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار