فرمانده سپاه امام حسن استان البرز در پیامی هفته دولت را تبریک گفت

سردار «حیدرنیا» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 24August 2023

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز در پیامی هفته دولت را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز به مناسبت هفته دولت پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است. هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است.
این وحدت، نمادی از غیرت و مایه‌ی اقتدار ایران اسلامی می‌باشد و بدون تردید تلاش برای تحقق آرمان‌های نظام

مقدس جز به پشتوانه‌ی این تعامل و همفکری دو سویه امکان پذیر نیست.
این هفته تجلیل از شهیدان و در رأس آن‌ها شهیدان رجایی و باهنر است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی، ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

اینجانب هفته دولت را به همه دولتمردان نظام اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی برای همه ملت شریف ایران و خادمین مردم در دولت جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار