جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

جوانان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش اساسی دارند

سردار «افضلی» گفت: فعالیت‌های تخصصی جوانان جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌هایی همچون رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج نقش بسیار مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.
کد خبر: ۶۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 23August 2023

جوانان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش اساسی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی افضلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جوانان همواره امید امامین انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: تاکنون به برکت وجود جوانان جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از اهداف دشمنان عملی نشده است و از این پس نیز همین گونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخلاف میل دشمنان جمهوری اسلامی ایران این انقلاب تا به امروز پابرجا مانده و همچنان نیز ماندنی است، افزود: در اغتشاشات سال گذشته بسیاری از واقعیت‌ها بیان نشد در درحقیقت توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود، اما با این وجود مردم هوشیار کشور تمامی این توطئه‌ها را خنثی کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به نقش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: به همین علت نیز در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم دشمنان تمامی توان خود را به کار گرفته و هجمه‌های بسیاری به سمت ولایت فقیه وجود داشت.

افضلی ادامه داد: متاسفانه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان جدا کردن جوانان جمهوری اسلامی ایران از معنویت است همچنین سعی دارند نسل جوان کشور را ناامید کنند.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های تخصصی جوانان جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌هایی همچون رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج نقش بسیار مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: امسال پنجمین دوره از رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری درحال برگزاری است و طی این مدت تعداد تیم‌های حاضر از هشت تیم به ۳۰ تیم افزایش پیدا کرده که این موضوع بیانگر اثربخشی بالای این رویداد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار