بمناسبت هفته دولت؛

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

سرتیپ دوم «جعفری» با صدور پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به مردم، مسئولین و تمامی کارکنان زحمتکش تبریک گفت و از زحمات صادقانه آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۱۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 23August 2023

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به مردم، مسئولین و تمامی کارکنان زحمتکش تبریک گفت و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

هفته دولت، یادآور فداکاری ها و خدمات ارزنده شهیدان رجایی و باهنر به انقلاب و میهن اسلامی بوده که بدون دل بستن به دنیا و مادیات از پست و مقام برای خدمت به مردم بهره می بردند.

و درس بزرگ این شهیدان والامقام به تاریخ و ملت حضور میدانی مؤثر، انقلابی و جهادی درکنار مردم در تمامی صحنه های انقلاب بوده است.

دشمنان ایران اسلامی از هر جهت برای ضربه زدن به نظام و فاصله انداختن میان دولتمردان و مسئولان کشور و در هم شکستن شکوه و عظمت اسلام و انقلاب تلاش می کنند و در رسانه‌های مختلف، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با در اختیار داشتن ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای می خواهند به اهداف خود برسند.

در این برهه زمانی بی شک همه ما می بایست ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و تحقق اهداف دولت و نظام، گام برداشته تا زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار