در آیین معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) مطرح شد؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: بسیج جوانان در جهت تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزی

سردار «پاکپور» گفت: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در همین راستا در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی آن‌ها در قالب دسته‌های رزمی، مرزنشینان عهده‌دار تأمین امنیت مرزها شده‌اند.
کد خبر: ۶۱۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ - 21August 2023

فرمانده نیروی زمینی سپاه: بسیج جوانان در جهت تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام که امروز (دوشنبه) در مشهد برگزار شد، امنیت مردم را خط قرمز خواند و اظهار داشت: مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تأمین امنیت در مرزهای کشور دارند.

وی افزود: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته‌های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آن‌ها سپرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از علمای اهل سنت و شیعه برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات سردار سرتیپ پاسدار «سید حسن مرتضوی» فرمانده پیشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» به‌عنوان فرمانده جدید این قرارگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار