در گردهمایی معلمان آزاده مشهدالرضا مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: لازمه سربلندی آزادگان در آزمون‌های پیش‌رو، حضور مجاهدانه در عرصه‌های مختلف همچون گذشته است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: آزادگان برای اینکه بتوانند از آزمون‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیایند، باید همچون گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور مجاهدانه داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 21August 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: لازمه سربلندی آزادگان در آزمون‌های پیش‌رو، حضور مجاهدانه در عرصه‌های مختلف همچون گذشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گردهمایی معمان آزاده مشهدالرضا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «امیرالله شمقدری» مشاور ایثارگران استاندار خراسان رضوی و «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش استان در مجتمع فرهنگی امام رضا علیه‌السلام مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: در سایه صبر و استقامت آزادگان و خانواده آن‌ها بود که حقانیت مردم ایران اسلامی ثابت شد و رژیم بعث عراق متجاوز شناخته شد و سالروز بازگشت آزادگان ‌به میهن اسلامی که سمبل ایستادگی و مقاومت بودند به‌عنوان یوم‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی تأکید کرد: اگر چه آزادگان در زندان‌های ارتش بعث عراق در بند اسارت بودند اما با مقاومت خود، دشمن را اسیر روحیه انقلابی خود کردند و پیام مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: امروز درخشش آزادگان در عرصه‌های مختلف خود سند افتخار دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول تأکید کرد: آزادگان برای اینکه بتوانند از آزمون‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیایند، باید همچون گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور مجاهدانه داشته باشند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه آزادگان نماینده یک نسل سرافراز و پیروز هستند؛ گفت: هر کدام از ما در هر مسئولیتی که هستیم تا زنده‌ایم، مکلفیم در راه حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

آزادگان پاسداران ارزش‌های اسلامی و انسانی هستند

سید امیر شوشتری در این مراسم ابراز داشت: آزادگان و جانبازان الگوهایی برای نسل امروز و نسل‌های آینده هستند چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی آزادگان را ذخیره انقلاب می‌دانند.

وی افزود: ایثارگران اعم از شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان، در عرصه دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و در مقام نظر و عمل از ارزش‌های اسلامی و انقلابی پاسداری کردند و آموزش و پرورش نقش اساسی در ترویج این فرهنگ دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزادگان در زندان‌ها و اسارت‌گاه‌های مخوف رژیم بعث، مودب‌ترین، منضبط‌‌ترین و مقید‌ترین شخصیت انسانی را، در خود شکل دادند.

شوشتری تصریح کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی، قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادی معلمان آزاده و انتقال فرهنگ ایثارگری که آزادگان پرچمدار آن هستند به نسل‌های امروز و آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها