در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: عصبانیت دشمنان از پیشرفت‌های ایران/ حادثه تروریستی شاهچراغ با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت گرفت

کوثری درباره حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: دشمنان از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورمان در صحنه‌های مختلف ناراحت و عصبانی هستند.
کد خبر: ۶۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 19August 2023

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دشمنان از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورمان عصبانی هستند/ حادثه تروریستی شاهچراغ با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته است«اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: دشمنان از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورمان در صحنه‌های مختلف ناراحت و عصبانی هستند.

کوثری به افزایش نارضایتی‌ها در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: حادثه تروریستی شاهچراغ با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با این‌گونه اقدامات موفقیت‌های کشورمان را تحت الشعاع قرار دهند؛ البته قبل از هرگونه اقدامی ضربه سنگینی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به تروریست‌ها زده شد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند، یادآور شد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عامل حادثه شاهچراغ و نفرات اصلی این اقدام تروریستی دستگیر شدند و قطعا در زمان مناسبی پاسخ حادثه تروریستی شاهچراغ داده خواهد شد.

به گزارش دفاع‌پرس، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد سال جاری با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تاکنون دو نفر شهید و هفت نفر (پنج نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده‌اند که همه آن‌ها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شده است.

همچنین حرم شاهچراغ (ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ هم مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار