مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

باید همچون سردار سلیمانی بزرگ فکر کرد

سردار «ظفری» گفت: سردار شهید سلیمانی بزرگ فکر می‌کرد و همه باید مثل او بزرگ فکر کنیم و همه پای کار باشیم که امروز در شهرستان کبودراهنگ شاهد این نگاه و سبک مدیریت هستیم.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 18August 2023

نوع نگاه و سبک مدیریت سردار سلیمانی در شهرستان کبودراهنگ حاکم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کبودراهنگ با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این جلسه اظهار داشت: فرماندار شهرستان کبودراهنگ با روحیه بسیجی همه مدیران شهرستان را پای کار آورده و همه آنان دغدغه دفاع از ارزش‌ها را دارند.

وی با بیان اینکه این شیوه مدیریت دقیقاً همان اتفاقی است که باید شاهد آن باشیم، افزود: آمادگی مدیران شهرستان کبودراهنگ تداعی کننده همان فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس است. 

سردار ظفری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این سردار پر افتخار بزرگ فکر می‌کرد و همه باید مثل او بزرگ فکر کنیم و همه پای کار باشیم که امروز در شهرستان کبودراهنگ شاهد این نگاه و سبک مدیریت هستیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار