پیام مسئولین سپاه کربلا به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

«آزادگان» سفیران تبیین امید و استقامت هستند

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت ۲۶ مرداد، روز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۶۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ - 17August 2023

«آزادگان» سفیران تبیین امید و استقامت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت ۲۶ مرداد، روز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

آزادگان، بهترین سربازان انقلابند، مورد امید و اعتماد این نظام به حساب مى‌آیند اگر دشمنى در مقابل انقلاب یا در مقابل نظام جمهورى اسلامى قد عَلَم کند، اول کسى که باید مشت بر سینه او بزند، آزاده است؛ چون آزاده بیشتر از همه، براى حفظ این نظام رنج کشیده است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان و اراده راسخ دلاورمردانی است که در برابر خباثت و هجمه بی‌امان تبلیغات دشمنان علیه اسلام و انقلاب، با مقاومت و ایستادگی، هراسی به خود راه ندادند و با تحمل سخت‌ترین مرارت‌ها و شدیدترین تنگنا‌های دوران اسارت برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام و نشان دادن باور‌های دینی و انقلابی خویش با صبر پایمردی، هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند.

آزادگان، سفیران تبیین امید و استقامت با الگوگیری از حضرت زینب سلام الله علیها در اردوگاه دشمن، شکست را به جبهه دشمنان تحمیل کردند و ایستادگی، ایثار، صبر، ولایت‌مداری، غیرت و عزت اسلامی را به جهانیان نشان دادند و از ذخیره بزرگ معنوی در دوران اسارت، همچنان در راه حفظ این نظام مجاهدت می‌کنند.

آزادگان عزیز همچون ستاره‌های نورانی وفاداری به آرمان‌های اسلام در آسمان ایثار و مقاومت ایران اسلامی می@درخشند و برای نسل آینده انقلاب اسوه‌های بی‌بدیل استکبارستیزی و کانون روشنگری علیه مطامع نظام سلطه و استکبار به شمار می‌روند و باید روحیه مقاومت و پیام ولایت‌مداری و دلاورمردی هایشان که موجب پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شد به نسل آینده ساز انقلاب منتقل شود.

اینجانبان با سلام و درود خالصانه بر ارواح پاک شهیدان اسلام به ویژه آزادگان شهید، سالروز به یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای متعال برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان صحت و سلامتی مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار