مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

اسرا به حق مدال «آزادگی» را کسب کردند

«عسگری» در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای شامخ دوران دفاع مقدس، سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 17August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در پیامی سالروز ورود آزادگان قهرمان به کشور را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی، شاهد حضور اولین گروه از آزادگان سرافرازی بود که در هشت سال دفاع مقدس مجاهدانه از دین، شرف و ناموس کشور پاسداری کرده و پس از سال‌ها اسارت، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند؛ آزادگانی که به تأسی از اسرای آل‌الله باید آنان را پرچمداران عزت و استقامت و راضی‌ترین افراد به قضای الهی دانست؛ زیرا در سال‌های سخت اسارت، خود را از زنجیر‌های نفسانی رهانیده و به حق، مدال «آزادگی» را کسب کردند.

امروز، علاوه بر تقدیر از صبر عظیم آزادگان، می‌بایست به شکیبایی و صبر جمیل خانواده این آزادمردان نیز توجه داشت، افرادی که وعده الهی «وَبَشِّرِ الصَّابرِین»، برای آن‌ها تحقق یافت و پس از سال‌ها نگرانی و اضطراب، چشمان منتظرشان به دیدار یوسف کنعانی‌شان روشن شد؛ لذا مسلماً مقام، اجر و پاداش آنان نیز هم‌چون آزادگان سرافراز است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام دفاع مقدس، استقامت آزادگان سرافراز و شکیبایی و صبر خانواده این آزاد مردان را می‌ستایم و امیدوارم همیشه سلامت و مستدام باشند.

اسماعیل عسگری چالشتری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار