معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

دشمن با اهداف خاص به دنبال کاهش جمعیت در ایران است

«محمدی» با بیان اینکه جمعیت جوان به‌عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار و امنیت یک کشور به شمار می‌رود گفت: دشمن با اهداف خاص به دنبال کاهش جمعیت در ایران است که لازم است این تهدید را جدی گرفت.
کد خبر: ۶۱۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 16August 2023

دشمن با اهداف خاص به دنبال کاهش جمعیت در ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «تراب محمدی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی امروز در کارگروه پیشگیری از سقط‌ جنین اظهاز داشت: یکی از راهکارهای اصلی برای افزایش جمعیت جلوگیری از سقط‌جنین است؛ موارد قانونی این حوزه در اختیار دادستانی، پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی است که بسیار محدود است.

وی با اشاره به نرخ منفی رشد جمعیت در شهرستان‌های استان افزود: کارگروه پیشگیری و مبارزه با سقط‌جنین در شهرستان‌ها باید به‌صورت فعال تشکیل‌یافته و مسئولان موجبات رضایت مردم را فراهم آورده و یاس و ناامیدی را در بین جوانان با فعالیت جهادی و شبانه‌روزی و ایجاد نشاط آفرینی از بین ببرند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت جوان به‌عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار و امنیت یک کشور به شمار می‌رود گفت: دشمن با اهداف خاص به دنبال کاهش جمعیت در ایران است که لازم است این تهدید را جدی گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار