فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش:

نیروی زمینی ارتش در تمام حوزه‌ها به‌ عنوان یک محور اصلی در حال فعالیت است

 سرتیپ دوم «غلامعلیان» گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها به‌عنوان یک محور اصلی در حال فعالیت است.
کد خبر: ۶۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 16August 2023

نیروی زمینی ارتش در تمام حوزه‌ها به‌ عنوان یک محور اصلی در حال فعالیت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش درآیین کلنگ‌زنی 2 هزار و 700  واحد منزل مسکونی شخصی کارکنان ارتش کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها به‌عنوان یک محور اصلی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه ارتش در حوزه مسکن برای کارکنان خود یکی از پیشروترین نیروها است، گفت: در سال گذشته 396 واحد مسکونی با کیفیت در کرمان ساخته و تحویل کارکنان ارتش شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پروژه مسکونی 432 واحدی ارتش در کرمان در حال ساخت است، ادامه داد: این پروژه پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه در اراضی که به شهر کرمان الحاق شده ساخت 2 هزار و 700 واحد منزل مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش پیش بینی شده که ظرف دو سال ساخته می‌شود، گفت: ساخت 2 هزار و 700 منزل شخصی برای کارکنان ارتش امروز کلنگ‌زنی شد.

غلامعلیان با اشاره به اینکه در اراضی 32 هکتاری اختیارآباد ارتش که عملیات الحاق آن در حال انجام است ساخت هزار واحد مسکونی پیش‌بینی شده است، افزود: ساخت منزل سازمانی برای کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش در دست اقدام است و این روند تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار