در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج به چاپ رسید

سرهنگ «آسمند» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 13August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در چهارمین نشست کارگروه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اظهار داشت: در سال جاری چاپ و انتشار 60 عنوان کتاب هدفگذاری شده که از این تعداد تاکنون 10 عنوان به چاپ نهایی رسیده است.

وی افزود: «مشق‌‎های بامدادی»، «دردهای شابی»، «در دفترم همیشه»، «مبلغان بلندآوای دفاع»، «نقش تربیتی زنان در دفاع مقدس»، «قلب رمضان»، «زیباترین رؤیا»، «مادرم زری سر زا رفت (چاپ دوم)»، «جهاد راهی به سوی سعادت» و «مبانی فرهنگی پشتیبانی مردم از دفاع مقدس» عناوین کتاب‌هایی است که از ابتدای امسال تاکنون به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتاب‌ها با موضوعات مختلف نمایشنامه، کودک، پژوهش، زندگینامه و خاطره و تاریخ شفاهی در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

آسمند بیان داشت: همچنین سه کتاب با عناوین «ندامت»، «مبانی جنگ نرم در اندیشه مقام معظم رهبری»، «وقتی تو نیستی» و دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی هم‌اکنون در مرحله فیپا و دریافت مجوز نهایی برای چاپ و نشر قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، یک عنوان کتاب در مرحله ویراستاری، هفت عنوان در مرحله کارشناسی و ممیزی و بیش از 25 عنوان کتاب در مرحله تدوین و طی مراحل چاپ قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار