وصیتنامه شهید بهرام آرامی قهفرخی:

تا پای جان از اسلام عزیز دفاع کنید

شهید «بهرام آرامی قهفرخی» در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: تا پای جان از اسلام عزیز دفاع کنید از رهبر کبیر انقلاب پیروی کنید و همه پیرو او باشید که او پیرو خداست.
کد خبر: ۶۰۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 15August 2023

خانواده شهدا را گرامی بداریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «بهرام آرامی قهفرخی» بیستم مهر ۱۳۴۱ در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد.

وی تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت معلم درست خواند و به شغل معلمی مشغول شد؛ با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد، مزار وی در بهشت صالح زادگاهش قرار دارد.

این شهید گرانقدر در وصیتنامه خود آورده است:

تا پای جان از اسلام عزیز دفاع کنید از رهبر کبیر انقلاب پیروی کنید و همه پیرو او باشید که او پیرو خداست.

برادران عزیز کاری بکنید که در این دنیا و آخرت پیش خدا و رسولش سربلند باشید، امیدوارم که راه درست را انتخاب کرده هم با شعار و هم با عمل پیش بروید؛ همه انشاالله ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم ما راه حسین (ع) را ادامه می‌دهیم.

دانش‌آموزان عزیز همه گل‌های خدا در دست‌های شمایند و شما باید به خوبی از آن‌ها مواظبت کنید و راه درست را به آن‌ها یاد بدهید، از اوقات درس بیشترین استفاده را بکنید و کاری کنید که از کمترین وقت بیشترین سود را ببرید و بدانید که آینده مملکت در دست شماست.

از شما می‌خواهم که خانواده شهدا را گرامی بدارید و نکند خدای ناکرده به اشتباه حرفی بزنید که مایه دلسردی آن‌ها شود.

شیفته مال دنیا نگردید و صله رحم را حفظ کنید و از خدا بترسید، در همه احوال خدا را ناظر بدانید و هرکس از خدا ترسید همه چیز از او می‌ترسد و اگر او از خدا نترسید از همه چیز می‌ترسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار