استاندار ایلام در نشست قرارگاه عفاف و حجاب؛

اصحاب رسانه نقش تعیین‌کننده‌ای در مسایل هر جامعه دارند

«بهرام‌نیا» گفت: اصحاب رسانه به واسطه تأثیرگذاری آنان، نقش تعیین کننده‌ای در مسایل هر جامعه دارند و از همین رو کار این عزیزان کاری سخت، طاقت‌فرسا است.
کد خبر: ۶۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 09August 2023

اصحاب رسانه نقش تعیین کننده‌ای در مسایل هر جامعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در نشست قرارگاه حجاب و عفاف استان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند و کار و فعالیت آنان، فعالیتی بسیار سخت، طاقت فرسا و حساس است‌.

استاندار ایلام با قدردانی از رسانه‌های استان، بیان داشت: خبرنگاران استان در موضوع تبیین‌گری خوش درخشیدند و به خوبی مشکلات و مسایل مردم را انعکاس دادند و تبیین گری کردند که در ادامه نیز خواستاریم در راستای تبیین گری، انعکاس مشکلات مردم بدون کم و کاست و طرح دستاوردهای دولت اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه به واسطه تأثیرگذاری آنان‌، نقش تعیین کننده‌ای در مسایل هر جامعه دارند و از همین رو کار این عزیزان کاری سخت، طاقت فرسا است.

«بهرام نیا» در ادامه خواستار شد دستگاه‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف تولید محتوا کنند و برنامه‌های خود در این راستا ارایه دهند.

استاندار ایلام با تاکید کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد: با استفاده از آموزه‌های دینی و تولید محتوای فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنیم باید کاری کنیم که خود شخص به این یقین برسد که حجاب و عفاف برای او مصونیت است.

وی بیان داشت: رعایت حجاب و عفاف در ادارات ضروری است و همه مدیران بر این مهم نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار